Ik krijg een foutmelding bij het betalen via iDEAL, hoe komt dat?

Wanneer je de volgende foutmelding ontvangt:

Er is een fout opgetreden bij het opzetten van uw betaling.
Probeer het later nog eens.

Of

Er kan helaas niet met iDEAL betaald worden.
Neem svp contact op en geef de volgende info door:
(...)
Please create a payment profile on https://...

Kan kan het zijn dat je aanmelding bij Mollie nog niet helemaal verwerkt is. Mollie dient een aantal gegevens/formulieren te ontvangen, voordat ze je account kunnen activeren.

Je kunt de status van je account hier checken: https://www.mollie.nl/beheer/betaaldiensten/ideal/

Als daar een groen vinkje staat met de tekst ‘Op uw account kunt u iDEAL-betalingen ontvangen en wordt u periodiek uitbetaaldis alles in orde. 

Er kan ook staan U kunt nog geen iDEAL-betalingen ontvangen. De ontbrekende stappen staan hieronder’, volg in dat geval de stappen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen